۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

همیشه......!

یک ماه پیش بود که متوجه موضوع مهمی شدم موضوعی که تا حالا برای من پیش نیامده بود بعید می دانم همچین اتفاقی تا حالا برای
شما افتاده باشه...شاید برای کمتر کسی تو این کره ی خاکی این اتفاق افتاده باشه وقتی نشستم و فکر کردم دیدم این اتفاق یشه در کودکی من داره.....بچه بودم.....یک تلفن سیاه رنگ داشتیم اون وقت ها تلفن پیشرفته ای بود یادم نیست برای چی از پریز کشیده بودنش ولی یادم من می خواستم بزنمش به پریز و خوب طبیعتن این کارم کردم ولی وقتی زدمش به پریز شروع کرد به زنگ زدن خوب منم گوشی را برداشتم ولی باز زنگ زد که مادرم گفت تلفن از برق بکش.....این اولین باری بود که پریز برق و تلفن را اشتباه گرفتم و دفعه دوم همین یک ماه پیش بود که این دفعه مودمم سوخت و منم یک ماه که حاله عوض کردنشو ندارم دفعه قبل که اومدم کافی نت تصمیم گرفتم بک وبلاگ جدید بسازم که اسمش همیشه باشه یکی قبل من پیش دستی کرده بود و وبلاگی با این اسم ساخته بود دو تا پست مفهومی هم گذاشته بود و من هم این اسم را برا بلاگم انتخاب کردم و امید وارم جای خوبی برای رفت آمد آدم های خوب باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر